تاریخچه اجمالی کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ۱۱:۳۱

نوشته شده توسط هادی غضنفری هادی غضنفری در یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ساعت ۱۱:۳۱

کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین از دیرباز، سعی بر آن داشته تا با دعوت از بزرگان، دانشجویان و اندیشمندان علوم پزشکی در جهت ارتقا سطح علمی کشور در حوزه سلامت و درمان، گام های مهمی بر دارد . تا کنون این مجموعه توانسته دوره های سالانه این کنگره را بین سال های 1385 تا 1402 برگزار کند. در ذیل تاریخ ، محور اصلی و محل برگزاری دوره های قبل جهت آشنایی شما عزیزان و شرکت کنندگان گرامی با تاریخچه" کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین" آورده شده است :

·       اولین کنگره آزمایشگاه و بالین در بهمن ماه 1385 با محوریت آزمايشگاه و بيماري هاي داخلي در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد.

·       دومین کنگره آزمایشگاه و بالین در اردیبهشت ماه 1387 در محل مرکز آفرينش های فرهنگی هنری کانون فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

·       سومین کنگره آزمایشگاه و بالین در آذر ماه 1389 با محوریت بیماری های کودکان در محل بیمارستان امام خمینی، تالار امام (ره) برگزار شد.

·       چهارمین کنگره آزمایشگاه و بالین در آذر ماه 1390 با محوریت بیماری های داخلی و عفونی در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

·       پنجمین کنگره آزمایشگاه و بالین در دی ماه 1391 با محوریت اختلالات خونی در محل سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

·       ششمین کنگره آزمایشگاه و بالین در بهمن ماه 1392 با محوریت اختلالات غدد و متابولیسم در محل سالن همایش های رازی، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

·       هفتمین کنگره آزمایشگاه و بالین در بهمن ماه 1393 با محوریت بیماری های عفونی در محل سالن همایش های رازی، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

·       هشتمین کنگره آزمایشگاه و بالین در بهمن ماه 1394 با محوریت بیماری های قلب و عروق در محل سالن همایش های رازی، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

·       نهمین کنگره آزمایشگاه و بالین در اسفند ماه 1395 با محوریت انتظارات بالین از کیفیت خدمات آزمایشگاهی، آزمایشگاه استاندارد، چشم انداز و رسالت. در محل بیمارستان امام خمینی، تالار امام (ره) برگزار شد.

·       دهمین کنگره آزمایشگاه و بالین در بهمن ماه 1396 با محوریت رویکردهای نوین ژنتیکی، مولکولی در تشخیص و درمان، در محل دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

·       یازدهمین کنگره آزمایشگاه و بالین در دی ماه 1397 در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

·       دوازدهمین کنگره آزمایشگاه و بالین در آذر ماه 1398 با محوریت چالش ها و راهبردهای ارتباط آزمایشگاه و بالین، در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

·       سیزدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین را در تاریخ 23 الی 28 بهمن ماه 1400 با توجه به شرایط پاندمی، با محوریت اصلی راهکارها  و چالش های مواجهه با کووید-19 بصورت مجازی و با همکاری بیمارستان امام خمینی و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

·       چهاردهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین را در تاریخ 13 الی 15 بهمن ماه 1401 با محوریت اصلی راهبردهای تشخیص و کنترل بیماری­های نوپدید و بازپدید در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

·       پانزدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین در تاریخ 5 الی 8 بهمن ماه 1402 با محوریت اصلی نقش آزمایشگاه در تشخیص و پیگیری بیماری­های کودکان و نوزادان در محل مرکز طبی اطفال دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید.

 

کمیته اجرایی کنگره شانزدهم

اخبار

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

3.5
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (1)

  • م
    محمد ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ۱۸:۵۷

    ممنونم از تلاش شما

    • ه
      هادی غضنفری ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ۱۹:۵۶

      سپاس فراوان

ارسال یک دیدگاه